onsdag 17 augusti 2016

Fruktansvärt tråkiga utgifter Del 2 UPDATE


Spänningen är olidlig, hur har det gått egentligen? Har rörmokaren fått krypa till korset?

För er som undrar vad tusen jag yrar om finns det endel förklaringar här: Fruktansvärt tråkiga utgifter Del 2

En liten snabb update är på plats då jag pratat med företaget i fråga. Tidigt imorse slängde jag mig på telefon och ringde upp företaget som skickat fakturan jag nu surar över.  Döm då om min förvåning när personen i andra änden säger följande:

- Ja nog ser det ut som att den är lite väl dyr denna faktura.

Jag kunde såklart bara hålla med och ett litet hopp tändes inom mig. Kanske kan man skava av en liten slant från totalbeloppet. Ingen är klart ännu och jag väntar på att få en återkoppling från företaget och när jag får det kommer jag självklart dela med mig:)

Det trillade in rätt så mycket kommentarer på gårdagens inlägg, vilket såklart är superkul, och ett önskemål bland dom var att få se lite tydligare spec på fakturan. Det känner jag faktiskt inte för att bjuda på i dagsläget av flera anledningar så tills vidare får ni hålla tillgoda med den info jag delat med mig av.

Håll gärna en tumme eller två för mig:)

MvH Pengaregn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar